نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1392 - 0:35
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد
افتتاح 4 مزار ساماندهی شده شهدا و راه‌اندازی اداره بنیاد شهید لنده
مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح چهار مزار ساماندهی شده و راه‌اندازی اداره بنیاد شهید شهرستان لنده همزمان با سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این شهرستان خبر داد.

به گزارش چهار فصل سید مصطفی مهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همزمان با سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده چهار مزار ساماندهی شده شهید در روستاهای شهرستان لنده افتتاح می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گلزار شهدای روستای «شیتاب» در بخش موگرمون لنده با دو مزار شهید و اعتبار 22 میلیون تومان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.

مهدی افزود: همچنین با حضور مسئولان استانی و استاندار، گلزار شهدای روستای مال شیخ در بخش مرکزی لنده با یک مزار شهید و گلزار شهدای روستای چهارراه عالی‌طیب با یک مزار و هر یک با اعتبار 11 میلیون تومانی در این سفر یک روزه افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های دیگر سفر یک روزه استاندار به شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده رسماً فردا با حضور استاندار افتتاح می‌شود که از این پس خانواده شهدای این شهرستان برای پی‌گیری امور خود نیازی به رفت و آمد در مسیر لنده به دهدشت ندارند.

این مسئول امور ایثارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که لنده از شهرستان‌های پیشرو در ایثارگری استان است از وجود تعداد 90 شهید، 328 جانباز و 7 آزاده سرفراز در سطح این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی