نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1392 - 9:36
اظهارات یکی از اعضاء جبهه مشارکت در دومین همایش فصلی اصلاح طلبان همدان، واکنش شدید بسیاری از علما و مسئولین و شماری از مردم این استان را بدنبال داشت.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، روزنامه جمهوری اسلامی‌ امروز سه‌شنبه 13/12/92 در بخش جهت اطلاع  خود نوشت: اظهارات یکی از اعضاء جبهه مشارکت در دومین همایش فصلی اصلاح طلبان همدان، واکنش شدید بسیاری از علما و مسئولین و شماری از مردم این استان را بدنبال داشت.

سعید رضوی فقیه روز پنج شنبه هشتم اسفند ماه جاری در حسینیه انجلاسیهای شهر همدان در جمع اصلاح طلبان، حکومت اسلامی و ولایت فقیه را زیر سؤال برد. وی، شورای نگهبان و مجلس خبرگان، را فرمایشی و وابسته دانست. این سخنان، با اعتراض امام جمعه و استاندار همدان مواجه شد و دادگستری همدان نیز با صدور اطلاعیه‌ای از رسیدگی قانونی به سخنان سعید رضوی فقیه در همایش اصلاح طلبان خبر داد.

* "جریان خطرناک علیه آیت‌الله جوادی آملی" عنوان مقاله‌ایست که یکی از وبسایت‌های خبری تحلیلی به نقل از "خبرآنلاین" منتشر کرده و در آن با نقل بخشی از سخنرانی یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق که در جلسه بسیج دانشجوئی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران آیت‌الله جوادی آملی را به جرم داشتن کرسی فلسفه صدرائی متهم به "رکود" نموده، درباره خطر این قبیل افراد هشدار داده است. نویسنده با اشاره به محروم بودن این قبیل افراد از سواد فلسفی و فقهی، ویژگی آنان را تلاش برای تخریب چهره‌های فلسفی به جرم استقلال فکری زیر تابلوی دفاع از ارزش‌های انقلاب می‌داند. با اینکه سخنران مورد اشاره، از شیفتگان مکتب "اصالت سکس فروید" است، معلوم نیست چرا اجازه تدریس در دانشگاه‌ها را دارد!

* در پی اظهارات قاضی سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اینکه در یکی از شهرها مبلغ 12 میلیارد تومان حق مأموریت داده شده است، سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت 5 نفر در شیراز در پرونده حق ماموریت 12 میلیاردی خبر داد. متأسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درباره جزئیات این حیف و میل بزرگ بیت المال در اختیار رسانه‌ها قرار داده نشده است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی