نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. اسفند 1392 - 11:37
خبرهای شنیده شده حکایت از احتمال بالارفتن هماهنگی هاشمی، خاتمی و روحانی برای ارائه لیست مشترک در انتخابات آینده مجلس دارد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، خبرهای شنیده شده حکایت از احتمال بالا رفتن هماهنگی هاشمی، خاتمی و روحانی برای ارائه لیست مشترک در انتخابات آینده مجلس دارد.

در همین رابطه محمد خاتمی چندی پیش گفته که صلاح نمی‌دانم احزاب و گروه‌هایی مثل حزب مشارکت وارد عمل شوند؛ چرا که نمی‌گذارند که آن‌ها بیایند.

وی در ادامه گفته است: آدم‌های نشان‌دار درجه یک رد می شوند؛ لذا باید دنبال چهره‌های درجه دو باشیم که فکرشان را قبول داشته باشیم و در عین حال حساسیت بر روی آن ها کم باشد و البته زمینه مساعد را هم داشته باشند.

این در حالی است که برخی اخبار حکایت از فعالیت گسترده اصلاح طلبان و احزاب مختلف مثل حزب منحله مشارکت، کارگزاران و ...  برای اتخابات آینده مجلس و ایجاد مجلسی همسو با خواست و اراده اصلاح طلبان تند رو دارد.

از این جهت برخی از اصلاح طلبان افراطی با تشکیل محافل و مجالس خصوصی و برگزاری همایش‌های متعدد و حرکت‌های تاکتیکی سیاسی سعی در جذب آراء و مهره چینی برای انتخابات آتی مجلس دارند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی