نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. فروردين 1393 - 10:37
اردوی جهادی دانشجویان پیام نور واحد دهدشت از امروز در روستاهای حومه غربی کهگیلویه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش چهار فصل ، ایمان الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت:بسیج دانشجویی تأثیرگذارترین تشکل دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور دهدشت فعالیت دانشجویان در اردوهای جهادی را متذکر شد و تصریح کرد: توسعه این اقدامات ارزشمند، نقش بسیار موثری را در توسعه و پیشرفت برنامه‌های بسیج دانشجویی به همراه دارد .

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر مدیریت جهادی در نامگذاری سال مقام معظم رهبری در نامگذاری سال، افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت نسبت به انجام رسالت دیرینه خود که شرکت در اردوهای جهادی است با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری پرشورتر و منسجم‌تر از گذشته با برپایی اردوی جهادی طرح هجرت تلاش خواهد کرد.

الهی در ادامه ابراز داشت: در این راستا گروه جهادی شهید هدایت الله طیب بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت نوروز امسال با اعزام 30 دانشجوی بسیجی متشکل از 20 برادر و 10 خواهر  به مناطق محروم اردوی جهادی را آغاز کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور دهدشت خاطرنشان کرد: دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی به مدت 13 روز در حومه غربی کهگیلویه شامل روستاهای صنوگان ،فیلگاه ، پیربادامی و کلگه برون فعالیت جهادی خواهند داشت.

الهی اهم فعالت‌های جهادگران را در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی عنوان و تصریح کرد: علاوه بر ساخت و تکمیل مساجد و مرمت و رنگ‌آمیزی مدارس با برپایی حلقات صالحین و ‌کلاس‌های فرهنگی با استفاده از کارشناسان به تبیین شعار سال و تشریح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پرداخته می‌شود.

وی کلاس‌های آموزش قرآن، آموزش احکام ، نشست‌های بصیرت افزایی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی ، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه و گفتمان حجاب را از دیگر برنامه‌های گروه جهادی در روستاهای حومه غربی کهگیلویه برشمرد.

الهی مهمترین هدف اردوهای جهادی ایجاد وحدت و همدلی میان دانشجویان و مردم محروم خواند و افزود: اردوهای جهادی تنها با عشق و علاقه دانشجویان و به صورت داوطلبانه برای کمک به فضای فرهنگی، آموزشی و ایجاد عدالت در مناطق محروم شکل گرفته است.

وی در پایان خواستار همکاری مسئولان شهرستان در  همدلی و همکاری با جهادگران شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی