نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1393 - 8:58
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برگزاری دومین همایش استانی تجلیل از نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش چهار فصل ، سید زمان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با فرا رسیدن سال جدید و میزبانی از خیل عظیم زائرین حضرت بی بی حکیمه خاتون دختر بلافصل امام موسی کاظم و خواهر امام رضا(ع) در این شهرستان هدف ما در راستای انجام کارهای فرهنگی در سطح شهرستان و حرم مطهر، بالا بردن آگاهی مردم در زمینه دینی و فرهنگ اسلامی است.

وی ادامه داد: تعداد 500 جلد کتاب و محصولات فرهنگی جهت استفاده زائرین حرم مطهر بی‌بی حکیمه خاتون در اردوگاه‌های اسکان مسافران و زائران توزیع شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 300 جلد کتاب و محصولات فرهنگی به کمپ‌های هلال‌احمر در ورودی شهر جهت اهداء به مسافرین توزیع شد.

علیپور تصریح کرد: کانون فعال مساجد و امام‌زادگان شهرستان آماده برگزاری ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه است.

وی ادامه داد: در 20 فروردین که به نام روز هنر انقلاب نام‌گذاری شده هم زمان با شهادت سید شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی دومین همایش بزرگ استانی تجلیل از نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر با حضور هنرمندان و مسئولان استانی و شهرستانی در محل سینما آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بر گزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در پایان متذکر شد: در این همایش از 80 نفر برگزیدگان استانی رتبه‌های هنری و فرهنگی در دو سال اخیر  در مسابقات فرهنگی و  هنری در سطح  منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی با اهدای جوایزی ارزنده تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/گ
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی