نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. فروردين 1393 - 21:11
نماینده شهرستان بهمئی در مجلس شورای اسلامی در همایش توسعه بهمئی اولویتهای مهم کاری این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش چهار فصل به نقل از آوای ماغر ،حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری روز جمعه در همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی اظهار داشت: نخبگان و افرادی که از این شهرستان در نقاط مختلف کشور پست های اجرایی دارند با تعامل بیشتر می توانند موجبات ترقی و رفاه این منطقه را فراهم کنند.

وی از تخریب و انکار استعدادهای درخشان در شهرستان بهمئی به عنوان یک عادت نامتعارف و ناپسند در بین مردم این دیار یاد کرد و افزود: برخی ها با ناآگاهی به جای تشویق و افتخار فرزندان خود اقدام به تخریب آنها می کنند.

بزرگواری اذعان نمود : مردم شهرستان بهمئی برای پاسداری از ارزشهای دینی و مذهبی خود همیشه با رژیم ستم شاهی پهلوی درحال جنگ بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با رشادت کم نظیر خود دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و از این حیث الگو هستند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوبی در زمینه آبرسانی، برق رسانی و کشاورزی به مردم بهمئی ارائه شده که این خدمات با همکاری مسئولان دلسوز استان و شهرستان ادامه خواهد یافت.

بزرگواری اظهار داشت: آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک،برق رسانی از ایستگاه 132 ولت ،سهم مردم بهمئی از دو درصد نفت و یک درصد آلایندگی حاصل از وجود چاه های نفت در حوزه استحفاظی این شهرستان از جمله اولویت های کاری مسئولان در سال 93 است.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی