نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. ارديبهشت 1393 - 21:09
رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام:
دانشگاه پیام‌نور چرام همچنان معلق است
رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام گفت: دانشگاه پیام‌نور چرام همچنان معلق است.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از چرام، باقر کارگر ظهر امروز در نشست شورای اداری چرام با اشاره به رعایت حقوق شهروندی به ارائه پیشنهادی در خصوص راه‌اندازی کانون حقوق شهروندی با محوریت دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: در بسیاری از دانشگاه‌های کشور و شهرستان‌ها این مسئله عملی شده و معمولاً به صورت ماهانه مجموعه ادارات مبلغی به کانون پرداخت می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام با اشاره به آسیب‌های اجتماعی، یکی از معضلات جامعه را شبکه‌های اجتماعی همچون اسکاپ، توئیتر، سایبری و فیس‌بوک عنوان کرد و ابراز داشت: در این راستا دانشگاه پیام‌نور چرام برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع شبکه‌های اجتماعی را در اردیبهشت ماه خواهد داشت.

وی همچنین یکی از دغدغه‌های مهم دولت تدبیر و امید و مسئولان استانی و شهرستانی را بحث هدفمندی یارانه‌ها دانست و متذکر شد: در این خصوص نیاز است اطلاع‌رسانی کامل انجام شود و کارگاه آموزشی جهت هدفمندی یارانه‌ها ایجاد کرد که دانشگاه پیام‌نور این آمادگی را دارد.

این مسئول از برگزاری مراسم اعتکاف در چرام سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: ابتکاری که دانشگاه در این خصوص انجام داده این است که در این ایام اساتید نیز معتکف شده و تدریس رایگان دانشجویان را مورد نظر داشته باشند.

کارگر از مشکل جایگاه دانشگاه پیام‌نور چرام نیز گلایه کرد و با بیان اینکه دانشگاه می‌تواند زمینه شکوفایی، ترقی و ارتقاء شهرستان چرام از همه جهات شود، اظهار تاسف کرد که هیئت موسس تعهدات خود را عمل نکرده و دانشگاه پیام‌نور همچنان معلق است.

وی ضمن ابراز نارضایتی از اینکه عمل نکردن به تعهدات سبب تجمیع دانشگاه پیام‌نور چرام در سایر واحدها خواهد شد و یا زمینه توصیه رشته و جذب دانشجو را نخواهد داشت، خواستار برگزاری نشستی ویژه و عملیاتی در این خصوص شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی