نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. ارديبهشت 1393 - 8:32
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
در مسائل مذهبی نباید هیچ‌گونه نگاه سیاسی وجود داشته باشد
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به شایعه اختلاف بعضی مسئولان در خصوص تأمین اعتبار برای تکمیل مصلای گچساران گفت: در مسائل مذهبی نباید هیچ‌گونه نگاه سیاسی وجود داشته باشد.

به گزارش چهار فصل ، فتاح محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر آخرین وضعیت تکمیل مصلای این شهرستان با بیش از 10 سال کلنگ‌زنی اظهار کرد: در سال گذشته اعتبارات خوبی برای همه مصلی‌های استان در نظر گرفتیم که به این پروژه‌ها اختصاص داده شده است.

وی افزود: با توجه به این‌که در سال گذشته شرایط مالی وضعیت مطلوبی وجود نداشت اما تلاش شد تا بیشترین تخصیص در خصوص مصلی‌ها صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم امسال با توجه به حساسیت موجود در استان مصلی‌ها به شرایط مطلوب برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌ها برسد.

محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص وجود برخی شایعات مبنی بر این‌که اختلافات بعضی مسئولان و عدم پیگیری جدی برای کسب اعتبارات با توجه به توانمندی در جذب اعتبار برای تکمیل مصلی متذکر شد: در مسائل مذهبی نباید هیچ‌گونه نگاه سیاسی وجود داشته باشد و اصلا چنین نگاهی در سطح کهگیلویه و بویراحمد و گچساران وجود ندارد.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر این‌که شنیده می‌شود نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی توانایی کمک و جذب اعتبار در خصوص مصلی را دارد اما با توجه به وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها از این کار سرباز می‌زند، گفت: نگاه نماینده قطعا فراتر از این مسائل برای خدمت‌رسانی به مردم بوده و رفاه مردم مد نظر وی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مذهب و دین می‌تواند در آرامش در رفاه مردم تأثیرگذار باشد و طبیعتا نماینده نیز با این نگاه کمک و حمایت می‌کند و امیدواریم  مصلی گچساران امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

محمدی تأکید کرد: سطح مصلی گچساران بزرگ بوده و شأن مردم ایجاب می‌کند مصلی برای مدت زمانی افزون بر یک دوره 40 الی 50 ساله ساخته شود که این امر ظرافت‌کاری زیادی را می‌طلبد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کار اسکلت و ساختمان مصلی انجام شده و ظرافت‌کاری‌های زیادی در این زمینه باقی مانده که اعتبارات سنگینی نیز در پی خواهد داشت.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در این خصوص اعتبارات خوبی در نظر گرفته شود تا بخش زیادی از پروژه مصلای گچساران انجام شود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی