نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. ارديبهشت 1393 - 19:18
در مراسم پایانی چهارمین جشن ملی داستان کوتاه «متیل» عنوان شد
خادمی: جایگاه ایران مرهون جغرافیایی به نام خلیج فارس است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه اگر ایران از لحاظ ژئواستراتژیک جایگاه ویژه‌ای دارد و همواره بر اقتدار و عظمت خود می‌بالد، گفت: ایران مرهون جغرافیایی به نام خلیج‌فارس است.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس،سید موسی خادمی ظهر امروز در آیین پایانی چهارمین جشن ملی داستان کوتاه «متیل» ضمن قدردانی از مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی این جشن ملی با اشاره به جایگاه خلیج همیشه فارس، اظهار داشت: خلیج فارس منفعت ملی ایران اسلامی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه اگر ایران از لحاظ ژئواستراتژیک جایگاه ویژه‌ای دارد و همواره بر اقتدار و عظمت خود می‌بالند، ادامه داد: ایران مرهون جغرافیایی به نام خلیج‌فارس است.

خادمی با بیان اینکه هنر می‌تواند در تمام زمینه‌ها ایفای نقش کند، خاطرنشان کرد: هنر از ابزارهای مهم و استعدادهای هر ملتی است که می‌تواند در جهت کسب منافع خود درآمد ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه باید مقوله فرهنگ و هنر را به صورت ویژه به آن توجه شود، یادآور شد: انجام هر کار هنری بدون شک بسیار تاثیرگذارتر از برنامه‌های حاشیه‌ای برای رفع مشکلات و خلاءهای هر جامعه‌ای است که انتظار می‌رود به صورت ویژه به این مهم توجه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خلیج‌فارس نیازمند اینگونه بحث‌ها نیست، بیان داشت: خلیج همیشه فارس به لحاظ اسناد، تاریخ و حقوق بین‌الملل متعلق به ایران اسلامی است و کسانی که سعی در صدد تحریف این واقعیت هستند بدانند که یاوه‌گویی‌های آن‌ها به نتیجه نخواهد رسید.

خادمی با ابراز خوشحالی از استقبال خوب هنرمندان از جشنواره ملی داستان کوتاه «متیل»، اذعان داشت: باید همواره در دفاع از کیان و حریم سرمایه‌های خود دفاع کنیم و هوشیاری و حضور هنرمندان در این زمینه جای بسی خوشحالی و خرسندی دارد.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه دست‌اندرکاران و کسانی که بستر ساز این جشن ملی بودند، تشکر و قدردانی کرد.

امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن خیرمقدم به مهمانان جلسه اذعان کرد: استارت کار جشن ملی داستان کوتاه «متیل» دی‌‌ماه با فراخوان جشنواره زده شد که تعدد زیاد آثار ارسالی به دبیرخانه باعث شگفت‌‌زدگی مسئولان و اعضای دبیرخانه شد.

وی، برگزاری جشنواره متیل در استان را فرصتی مناسب برای فرهنگ و هنر استان دانست و گفت: این جشنواره می‌تواند زمینه‌ای مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای نویسندگان جوان این استان باشد.

به گزارش فارس؛ از برگزیدگان جشن ملی داستان کوتاه «متیل» با اهدای لوح یادبود و هدایای نفیسی قدردانی شد.

انتهای پیام/ر

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی