نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. ارديبهشت 1393 - 8:25
مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد:
قیمت هر کیلو گاز سی‌ان‌جی 600 تومان است/مردم پول اضافی به جایگاهداران ندهند
مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نخستین دقیقه روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت قیمت هر کیلوگرم گاز سی‌ان‌جی 600 تومان است.

به گزارش چهار فصل  به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، اسدالله طاهری امشب در جمع خبرنگاران با بیان این‌که قیمت گاز سی‌ا‌ن‌جی بر اساس مصوبه کشوری تغییر کرده است، اظهار داشت: از روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت و از ساعت 24 قیمت هر کیلوگرم گاز سی‌ان‌جی کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گاز سی‌ان‌جی از هر کیلو 652 تومان به 600 تومان کاهش می‌یابد.

وی گفت: این تغییر قیمت کشوری است و رانندگان وسایل نقلیه گازسوز بابت دریافت هر کیلوگرم گاز سی‌ان‌جی این مبلغ را پرداخت می‌کنند.

طاهری با بیان این‌که هیچ جایگاه‌داری حق ندارد هر کیلوگرم گاز سی‌ان‌جی را بیش از 600 تومان بفروشد از نظارت بر کار آن‌ها به صورت ویژه خبر داد و گفت: مردم در صورت هر گونه فروش گاز در واحد کیلوگرم بیش از این قیمت مراتب را گزارش دهند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته در برخی از جایگاه‌ها که تعداد آن‌ها هم اندک است گاز را متر مکعبی 450 تومان می‌فروشند که این مبلغ برای هر متر مکعب گاز تغییری نکرده است.

این مسئول متذکر شد: بر این اساس قیمت گاز سی‌ان‌جی در جایگاه‌هایی که با واحد کیلوگرم می‌فروشند برای هر واحد آن 600 تومان و در جایگاه‌هایی که بر اساس متر مکعب گاز فروخته می‌شود برای هر متر مکعب قیمت گاز سی‌ان‌جی 450 تومان است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی