نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. ارديبهشت 1393 - 1:14
دفتر ارتباطات بین المللی سازمان ملل اعلام که شمار کاربران اینترنتی در سال 2014 در سراسر جهان به مرز سه میلیارد نفر رسیده است که دو سوم از این کاربران در کشورهای توسعه یافته زندگی می کنند.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایرنا، براهیما سانوˈ روز سه شنبه اظهار داشت 32 درصد از کاربران اینترنتی در کشورهای در توسعه یافته از طریق تلفن همراه و با استفاده از انواع تابلت ها از خدمات اینترنتی بهره می گیرند.


وی با تاکید بر اینکه فناوری ارتباط جمعی در جهان امروزی نقش مهم و کلیدی بر عهده دارد، گفت : هدف سازمان ملل فراهم کردن زمینه استفاده شمار بیشتری از مردم جهان از خدمات و امکانانت اینترنتی می باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده تا پایان سال جاری در حالی که فقط یک پنجم مردم کشور های افریقایی از این امکان برخوردارند، شمار کاربران اینترنتی در کشور های توسعه یافته دو سوم از مجموع کاربران سراسر جهان را تشکیل خواهند داد که 75 درصد از آنان در کشور های اروپایی زندگی می کنند.

گزارش مذکور همچنین یاد آور شده است که در زمان حاضر نزدیک به دو میلیارد و 300 میلیون نفر از مردم جهان از طریق تلفن های همراه و انواع تابلت ها به اینترنت دسترسی دارند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی