نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. ارديبهشت 1393 - 13:38
همزمان با هفته سلامت برگزار شد
مانور بزرگ بهداشت و سلامت در شهرستان دنا+تصاویر
همزمان با آغاز هفته هلال احمر مانور بزرگ بهداشت و درمان در شهرستان دنا آغاز شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس ، مسعود وکیلی  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگار سفیر دنا اظهار داشت 4 اکیپ بهداشت و درمان با کلیه تجهیزات پزشکی و خدمات دارویی در حال ارائه خدمات رایگان به مردم شهرستان دنا می باشد.

وی افزود: این اکیپ ها متشکل از گروه های بهداشتی و پزشکی شامل پزشک متخصص چشم، پزشک عمومی، مامایی، تزریقات و پانسمان ،نوار قلب ،قند خون ،مشاوره و بهداشت عمومی در4 نقطه از جمله روستاهای کوخدان ،جلاله ،درب کلات سادات محمودی و کره امام زاده بی بی زهرا خاتون تا روز دوشنبه 23 اردیبهشت ماه 93 به مدت سه روز به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وکیلی با بیان اینکه این گروه های درمانی از 4 استان فارس ،هرمزگان ،بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان دنا اعزام شده اند، گفت: با توجه به استقبال مردمی پیش بینی می شود در مدت 3 روز استقرار این اکیپ ها بیش از 5 هزار نفر از مردم شهرستان دنا چک آپ پزشکی شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه سند چشم انداز سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این مانور یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سند چشم انداز سلامت بود که با اجرای یک دوره چکاپ برای روستاییان سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه هدف شناسایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی