نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. ارديبهشت 1393 - 9:51
طی مراسمی مسجد و حسینیه امام علی(ع) شهر یاسوج واقع در شهرک امام ‌حسین(ع) افتتاح شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، امشب با حضور گسترده مردمی و همچنین با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب، رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم به عنوان مهمان ویژه، مسجد و حسینیه امام علی(ع) شهر یاسوج افتتاح شد.

در این مراسم ستار هدایتخواه، نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بانی اصلی و از اعضای هیئت امنای حسینیه و مسجد امام علی(ع) با تبریک روز تولد مولای متقیان، تقارن افتتاح این مجتمع فرهنگی و مذهبی با میلاد آن امام همام را پربرکت دانست.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اقدامات انجام شده برای شکل‌گیری این مسجد و حسینیه جرقه اولیه آن را مربوط به سال‌های نخست دهه 80 دانست و گفت: در این راه خیرینی ما را همراهی کردند و کمک‌های بزرگی برای ساخت این مسجد انجام شد.

این فعال فرهنگی، کمک‌های اکبر نیکزاد، استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد را در این خصوص بسیار زیاد دانست و گفت: باید از همه کسانی که در ساخت این مجتمع بزرگ فرهنگی به هر نحو کمکی داشته‌اند تشکر و قدردانی کنیم.

هدایتخواه ادامه داد: به دلیل این که هیئت جوانان حسینی هر ساله به مدت 50 روز برنامه‌هایی برای جوانان و نوجوانان از جمله طرح رشد داشت و برای این کار فضای کافی نبود به فکر ساخت چنین مکانی افتاد.

وی از برگزاری تعداد 17 طرح رشد جوان در سنوات گذشته توسط این هیئت خبر داد و گفت: برای این کارها نیاز به فضایی این چنینی داشتیم.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمین این مکان در اوایل مربوط به مسکن و شهرسازی بود که بعدها در اختیار این هیئت قرار گرفت و با همت خیرین مکانی با این فضای خوب در آن ساخته شد.

این فعال فرهنگی، شروع به کار ساختمان این مجتمع بزرگ را از سال 84 ذکر کرد و گفت: هر کدام از طبقات آن هزار و 600 متر مربع زیربنا دارد که در چهار طبقه با همه فضای جانبی در نظر گرفته شده کل زیربنای آن 7 هزار و 500 متر است.

به گزارش فارس، در این مراسم از بهرام باقری، کریمی مدیرعامل شرکت یاسوران، سید هاشم محمدی، عبدالله اسلامی، شرمت‌الله عطایی، رحمان آشنا، شاهپور آشنا، سیف‌الله آزادی و یک خیر شیعه لبنانی به عنوان خیرین ساخت این مجتمع تجلیل شد.

همچنین از مهندس کاظم افشار و دکتر زرنگاریان به دلیل همه زحماتی که در ساخت مسجد و حسینیه امام علی یاسوج متحمل شدند قدردانی شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا