نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1393 - 9:08
نسخه چاپيارسال به دوستان به همت بسیج دانشجویی صورت می‌گیرد
نمایش فیلم «چ» برای 2 هزار دانشجوی بسیجی در یاسوج
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از نمایش فیلم سینمایی «چ» برای 2 هزار نفر از دانشجویان بسیجی در یاسوج خبر داد.

به گزارش چهار فصل ، داریوش مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه تعداد زیادی از دانشجویان بسیجی استان در مراسم اعتکاف شرکت کرده‌اند، گفت: شرکت در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی توسط دانشجویان بسیجی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برنامه‌های بصیرت‌‌افزایی زیادی تاکنون به همت بسیج در این استان برگزار شده که در سال جاری نیز از این دست برنامه‌ها خواهیم داشت.

وی به تازه‌ترین کار بسیج دانشجویی در این استان اشاره کرد و گفت: نمایش فیلم سینمایی «چ» برای دانشجویان بسیجی را داریم که در هر سانس 200 نفر از بسیجیان در این برنامه‌ شرکت می‌کنند.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در همین خصوص 2 هزار دانشجوی بسیجی ما برای تماشای این فیلم دعوت می‌شوند، گفت: فیلم سینمایی «چ» یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده پس از پیروزی انقلاب است که مضمون آن برای بصیرت‌افزایی در میان قشر جوان قابل توصیف است.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسری، آزاد، علمی و کاربردی، تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان یاسوج برای تماشای این فیلم خبر داد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی