نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1393 - 13:04
در مراسمی با حضور مسئولان امرالله فروزنده به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

به گزارش چهار فصل  به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید کمیته امداد کهگیلویه ظهر امروز با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این مراسم تغییر و تحول اداری را عامل پیشرفت هر شهرستان دانست و اظهار داشت: مدیریت ارث کسی نیست بلکه برای خدمت و نوکری مردم است.

فرماندار کهگیلویه شجاعت در تصمیم گیری، شایستگی و کفایت را از خصلت‌های یک مدیر موفق برشمرد و افزود: حسن تدبیر و تجربه کاری برای مدیریت لازم است.

جعفری با بیان اینکه مدیریت بیش از چهار سال در سطح شهرستان را نمی‌پسندم، تصریح کرد: این تغییر در مدیریت کمیته امداد کهگیلویه را به فال نیک می‌گیریم و امید است در پیشرفت امورات و حرکت به سمت فقر زدایی از مناطق محروم شهرستان گام برداشته شود.

این مسئول خطاب به مدیر جدید کمیته امداد شهرستان خاطرنشان کرد: کهگیلویه در سال 93 نیازمند مدیریت جهادی و عزم همگانی در امدادرسانی به مددجویان است.

جعفری در ادامه افزود: کمیته امداد کهگیلویه مدیری می‌خواهد که شبانه‌روز پای کار باشد.

فرماندار کهگیلویه ضمن تقدیر از خدمات رحیمی‌نیا مدیر سابق کمیته امداد شهرستان حمایت خود از  این نهاد حمایتی را مشروط به قانونمداری، تلاش همه جانبه و مردمداری مدیریت جدید عنوان کرد.

به گزارش فارس در این مراسم از زحمات عنایت رحیمی‌نیا مدیر سابق کمیته امداد شهرستان تجلیل و امرالله فروزنده به مدت دو سال تصدی پست مدیریت کمیته امداد کهگیلویه شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی