نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مهر 1393 - 13:06
در روزهای اخیر دوباره رژیم خون خوار و سفاک منطقه و حامیان آن با صدور حکم اعدام شیخ نمر خستگی ناپذیر پرده از چهره ضد حقوق بشری خود برداشته و جهانیان را نسبت به حقیقت درونی خود آگاه کردند .

چهارفصل، بهنام ترکمان در یاداشتی نوشت: در سال های اخیر شاهد بیداری اسلامی در قلب استراتژیک جهان هستیم، و از آنجا که این بیداری خواست ملت های منطقه می باشد، به سرعت در حال پیشروی به دیگر نقاط جهان است.

 

اما اگر از این بیداری که با چاشنی اسلام همراه است بگذریم خواهیم دید که در متن این حرکت جهانی افرادی هستند که با بصیرت زایی و آگاهی بخشی به ملت های منطقه در به وقوع پیوستن این خیزش جهانی بی تاثیر نیستند.

 

افرادی که سالهای بسیاری از عمر گهربار خود را در این راه پر برکت سپری کرده اند. بزرگانی همچون معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران که سالها تبعید و زندان را به جان خریدند تا مردم کشورش لذت آزادی و آرامش را پس از سالها استعمار و جنگ بچشند .

 

حال شاهد این هستیم در کشوری که سران آن شهوت و ثروت را به مردم خود ترجیح می دهند فردی درمقابل این دنیا پرستی و حق خوری شکم پرستان بی تعصب به پا خاسته و ندای حق طلبی و بیداری را از قلب جهان عرب فریاد میزند.

 

شیخی که سالها زندان و سختی را تنها برای بیداری مردمش تحمل کرده، و با اراده ای پولادینش در مقابل زیاده خواهی حاکمان سلفی و حامیان غربی – عربی رژیم آل سعود ایستاده است.

 

اما باز خوشحالیم که در روزهای اخیر دوباره این رژیم خون خوار و سفاک منطقه و حامیان آن با صدور حکم اعدام شیخ نمر خستگی ناپذیر پرده از چهره ضد حقوق بشری خود برداشته و جهانیان را نسبت به حقیقت درونی خود آگاه کردند .

 

حال باید دید که آیا در سکوت به وجود آمده سردمداران حقوق بشر جهانی، خون پاک شیخ نمر عزیز باید تضمین کننده انقلاب عربستان سعودی باشد ؟

 

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی