نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1394 - 15:29
ادامه رایزنی‌ها برای رونق به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
عشق صنعتگر کهگیلویه و بویراحمد به ورزش / تجهیز استان به مدرن‌ترین وسایل ورزشی دنیا
مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی و اقامتی آزادی یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به شرایط میزبانی اردوهای تیم‌های ملی با افتتاح این مجتمع بزرگ ورزشی دست می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی و اقامتی آزادی یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به شرایط میزبانی اردوهای تیم‌های ملی با افتتاح این مجتمع بزرگ ورزشی دست می‌یابد.

 

 مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی و اقامتی آزادی باقری با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با دبیر فدارسیون کشتی کشور دیدار کرد.

 

در ابتدای این دیدار جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حمایت‌های فدارسیون کشتی از ورزش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان قابلیت میزبانی از اردوهای تیم ملی کشتی در تمامی رده‌های سنی را دارد.

 

جهانبخش ایزدپور با اشاره به احداث بزرگترین مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی جنوب کشور در یاسوج، افزود: با افتتاح این مجموعه عظیم استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند میزبان بسیار مناسبی برای اردوهای تیم ملی کشتی و برگزاری مسابقات مختلف این رشته پرطرفدار باشد.

عشق صنعتگر کهگیلویه و بویراحمد به ورزش
وی با بیان اینکه مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی تنها صنعتگر استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که در امر ورزش سرمایه گذاری کرده است، تصریح کرد: تنها عشق به پیشرفت ورزش و اعتلای نام استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل این اقدام شایسته مهندس باقری بوده است.

 

ایزدپور در پایان با دعوت از دبیر و رئیس فدراسیون کشتی برای حضور در روز افتتاحیه این مجتمع در یاسوج گفت: مجتمع ورزشی آزادی باقری آماده پذیرایی از مسئولان و ورزشکاران تیم ملی کشتی ایران است.

baghri-varzsh (9)
**افتتاح بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور در یاسوج

در ادامه این نشست مدیرعامل مجتمع بزرگ ورزشی تفریحی آزادی باقری با تقدیر از فدراسیون کشتی کشور، اظهار کرد: بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور با زیربنای نه هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۲۲ بهمن امسال در شهر یاسوج به بهره‌برداری خواهد رسید.لهراسب باقری با بیان اینکه این مجتمع ورزشی و تفریحی به عنوان بزرگترین مجتمع جنوب کشور هم اکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: عملیات اجرای این مجتمع در سال ۸۴ آغاز شد و روند اجرایی این طرح تا سال ۸۸ ادامه یافت که پس از پنج سال تعطیلی، روند اجرایی آن مجدداً در سال جاری آغاز شده است.

**سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی بانک تجارت کهگیلویه و بویراحمد

 
وی با بیان اینکه این مجتمع عظیم در بام پایتخت طبیعت ایران (یاسوج) و در بهترین و زییاترین نقطه این شهر با چشم‌اندازی زیبا، مشرف بر رودخانه زیبای بشار و کوه باصلابت و سر به فلک کشیده دنا، در ۶ طبقه در مراحل پایانی احداث قرار دارد، بیان کرد: این طرح با سرمایه گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال و با مشارکت ارزشمند و درخشان بانک تجارت اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در بهمن ماه ۱۳۸۴ به وسیله دکتر علی آبادی وزیر وقت تربیت بدنی کلنگ زنی شد.
 
**مجهزترین و بروزترین وسایل در مجتمع ورزشی و تفریحی آزادی یاسوج

وی با بیان اینکه، این مجتمع عظیم با دارا بودن ۱۴ بخش با مدرنترین مصالح روز دنیا ساخته شده که در تمامی بخش‌های آن از مجهزترین و بروزترین وسایل استفاده شده است، افزود: دستگاه‌های بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی از شرکت‌های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است.

 

**اشتغال ۱۵۰ نفر در مجتمع ورزشی

مدیر عامل مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری با تاکید بر اینکه با بهره برداری از این پروژه عظیم ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول بکار می شوند گفت: بخش‌های بولینگ، صخره نوردی، استخر کودکان و رستوران گردان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می‌شوند.باقری، سوئیت‌های مجهز، رستوران شیشه‌ای، کافی شاپ، ورزش‌های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس، بیلیارد، استخر، ایروبیک بانوان، شهر بازی و سالن همایش را از دیگر بخش‌های این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی در جنوب کشور برشمرد و اظهار کرد: مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین المللی را دارد.

 baghri-varzsh (14)

**جوانان با استعداد کهگیلویه و بویراحمد با کمبود امکانات ورزشی روبرو هستند

وی با تاکید برا ینکه جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند که به دلیل کمبود امکانات و فضاهای مناسب ورزشی نتواسنته‌اند آنگونه که باید و شاید در میدان مختلف ورزشی خودی نشان بدهند، تصریح کرد: با افتتاح این مجتمع عظیم ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف قادر خواهند بود با استفاده از امکانات بسیار پیشرفته این مجتمع ورزشی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابند.

 

**حضور مجموعه فدارسیون کشتی در افتتاح مجتمع ورزشی یاسوج
 

وی در پایان با قدردانی از مجموعه فدراسیون کشتی برای حضور در یاسوج برای افتتاح این مجتمع ورزشی تفریحی و اقامتی گفت: امیدواریم مسئولان تیم ملی کشتی پس از بازدید از این مجتمع عظیم و پیشرفته ورزشی اردوهای آینده تیم ملی کشتی را در این مجتمع برگزار نمایند.

 

در ادامه این نشست دبیر فدراسیون کشتی با تحسین اقدام مدیرعامل مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج به جهت احداث چنین مجتمع عظیم و پیشرفته‌ای در شهر یاسوج گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در ورزش چندان سودآور نیست این حرکت ارزشمند آقای باقری قابل تحسین است.

 

حمید بنی‌تمیم با اشاره به شرایط خاص آب و هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این استان به دلیل ارتفاع زیادی که از سطح دریا دارد می‌تواند مکان مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی کشور باشد .

 

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری صنعتگران کشور در امر ورزش کمتر اتفاق می افتد‌، ادامه داد: صنعتگران موفقی همچون مهندس «باقری» با علاقه‌ای که به ورزش دارند می توانند با سرمایه گذاری در امر ورزش به پیشرفت ورزش کشور کمک شایانی کنند.

 

ملی پوش سابق تیم ملی کشتی با بیان اینکه متاسفانه این فضا در گذشته بوجود نیامده و یا اگر بوجود آمده بود بسیار کم و انگشت شمار بوده است، تصریح کرد: از زمانی که آقای خادم سکان فدراسیون کشتی را در دست گرفته‌اند تعداد زیادی از بخش‌های خصوصی در کشتی کشور سرمایه گذاری کرده‌اند و این امر در حال تداوم است .

 

**اردوهای تیم ملی کشتی در یاسوج برپا خواهد شد

قهرمان کشتی کشور با تاکید بر اینکه با کمال میل و افتخار اردوهای تیم ملی کشتی را در این مجتمع ورزشی برپا خواهیم کرد، ادامه داد : برگزاری اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی کمک شایانی برای شناساندن این مجتمع ورزشی به ورزش کشور خواهد کرد.بنی تمیم با بیان اینکه مسئولین تیم ملی کشتی به دنبال چنین فضای پیشرفته، آرام و به دور از هیاهوهای همیشگی برای برپایی اردوهای تیم ملی کشتی بودند، تاکید کرد: کشتی گیران مطرح و مدال آور تیم ملی را برای معرفی این مجتمع ورزشی به تمام نقاط کشور به یاسوج اعزام خواهند کرد.

 

این مسئول فدراسیون کشتی کشور گفت: افتتاح این مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی علاوه بر اینکه در پیشرفت ورزش این استان تاثیر مثبتی خواهد داشت می تواند در بحث افزایش تعداد گردشگران این استان نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

دبیر فدراسیون کشتی با بیان این مطلب که امیدواریم بتوانیم کمک های مدیرعامل این مجتمع عظیم ورزشی را به ورزش کشور جبران نماییم، اظهار داشت: از هیچ کمکی برای معرفی این مجتمع ورزشی به ورزشکاران و ورزش دوستان کشور دریغ نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: در صورت مهیا شدن شرایط، اردوی تیم ملی کشتی جوانان و بزرگسالان را به میزبانی مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری در یاسوج برپا خواهیم کرد .

بنابر این گزارش؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی از اردوی تیم ملی کشتی در خانه کشتی بازدید و از نزدیک با رئیس فدراسیون کشتی، مربیان و کشتی گیران تیم ملی گفت‌وگوکردند.

رسول خادم رئیس فدارسیون کشتی ایران  یک عدد تشک کشتی به مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی یاسوج اهداء کرد.

 

 
baghri-varzsh (1) baghri-varzsh (2) baghri-varzsh (3) baghri-varzsh (4) baghri-varzsh (5) baghri-varzsh (6) baghri-varzsh (7) baghri-varzsh (8)  baghri-varzsh (10) baghri-varzsh (11) baghri-varzsh (12) baghri-varzsh (13)  baghri-varzsh (15) baghri-varzsh (16) baghri-varzsh (17) baghri-varzsh (18)

 

 

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی