نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1394 - 22:26
عصر امروز و با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سردار پاسدار یدالله بوعلی وحجت الاسلام حسینی صدر امام جمعه موقت شهر یاسوج و جمعی ازاهالی رسانه از خانواده شهید والامقام خداعفو عبدیان تقدیربه عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،عصر امروز و با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سردار پاسدار یدالله بوعلی وحجت الاسلام جسینی صدر امام جمعه موقت شهر یاسوج از خانواده شهید والامقام خداعفو عبدیان که از شهدای رسانه حادثه هواپیمای سی‌ 130 و اهل استان کهگیلویه وبویراحمد بوده اند تقدیربه عمل آمد.

 

سردار بوعلی در این دیدار که به همت بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده شده بود اظهار کرد: انقلاب به برکت خون شهیدان توانسته عزت و اقتدار کنونی را در سطح جهان داشته باشد.

 

وی افزود: اکنون به برکت خون این شهیدان است که ما در نظام جمهوری اسلامی دارای مسئولیت هستیم و باید برنامه‌های مناسب و در خور شأن شهیدان در استان اجرا شود و به همین منظور اجلاسیه شهدای استان را در سال آینده برگزار می‌کنیم.

 

وی با یادی از شهید والامقام خداعفو عبدیان از خدماتی که این شهیدان به نظام و انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس یادی کرد و گفت: شهدای رسانه در خطوط مقدم جبهه حضوری فعال و بصیرتمندانه داشتند که لحظات دفاع مقدس را برای مردم به تصویر می‌کشیدند.

 

در ابتدای این بازدید فرزند شهید عبدیان با قدردانی از فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: خانواده شهدا همواره در خط اسلام و انقلاب و آرمان‌های شهیدان هستند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی