نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آذر 1393 - 13:32
16 آذرماه 93 به مناسبت روز دانشجو نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با دانشجویان این دانشگاه برگزار شد که این جلسه با حاشیه های زیادی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس مراسم بزرگداشت روز دانشجو این هفته با حضور فتاح محمدی، معاون سیاسی وامیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد.

 

پس از سخنرانی محمدی،(اینجا بخوانید) چند تن از دانشجویان به نمایندگی از دیگر دانشجویان به بیان نظرات و سوالات خود پرداختند.  این مراسم با حاشیه هایی همراه بود که از نظر شما مخاطبان می گذرد.

 

 

اعتدال، حلقه گم شده دولت یازدهم

 

در ابتدای جلسه پرسش و پاسخ از سخنران جلسه، دهرابپور به نمایندگی از بسیج دانشجویی با خیرمقدم به دانشجویان وتبریک روز دانشجو گفت: با توجه به لغو 125همایش دانشجویی در کشور، روز دانشجوی امسال را نباید روزی متعلق به قشر دانشجو دانست، بلکه باید آن را روز خاموشی انتقاد و نقد از دولت دانست.

 

نماینده بسیج دانشجویی با طرح سئوالی از محمدی معاون سیاسی استاندار در مورد شعار اعتدال از سوی دولت یازدهم گفت: متأسفانه آنچه که ما ازدولت یازدهم در برهه کنونی می بینیم حلقه گمشده ای به نام اعتدال است چون اعتدالی در دولت نمی بینیم.

 

برخی با طرح شعار اعتدال در حال باج خواهی از رئیس جمهور هستند

 

وی با بیان اینکه گفتمان عدالت دولت در دایره گروهی خاصی  به یغما برده شده و آنان برای ضربه زدن به نظام ودولت آن را بیان نمی کنند، ابراز داشت: ما می بینیم که برخی افراد مغرض حضور داشته در دولت یازدهم برای مقاصد شوم خود از هر دری برای اغتشاش و روردر روی هم قرار دادن مردم و دولت استفاده می کنند.

 

گرانی نان بیشتر از همه نظام را تضعیف می کند نه دولت را

 

دهرابپور با بیان اینکه گرانی قیمیت نان یکی از دلایل بارز این رو دررو قراردادن دولت و مردم و تضعیف نظام بدون توجیه است، ابراز داشت: گرانی قیمت نان یکی از سوء مدیریت هایی است که بیش از آنکه دولت را مقصر کند به نظام ضربه خواهد زد.

 

پاسخ محمدی: بیشتر نیروهای دولت یازدهم از دولت قبل هستند!

 

فتاح محمدی سخنران جلسه در جواب سئوال نماینده بسیج دانشجویی گفت: دولت به آنچه که گفته عمل کرده است و اگر امروز نگاهی اجمالی به آن بیندازیم می بینیم که بیشتر نیروهای حال حاضر دولت یازدهم از نیروهای دولت قبل هستند.

 

وی با بیان اینکه شعار دولت استفاده ازتمامی سلایق است، ابراز داشت: دولت روحانی در چینش نیروها با تمامی دولت های گذشته قابل مقایسه نیست، بلکه دولت یازدهم دولتی فراجناح است و از تمامی سلایق و ایده ها استفاده می کند.

 

معاون سیاسی استانداری نگاه مخالف و انتقاد را برگ برنده ای برای پیشرفت و ترقی دولت و دولت مردان دانست و گفت: گفتمان اعتدال دولت به نحو خوبی اجرا شد و نباید آن را محکوم کرد.

 

دولت یازدهم، مظلوم است

 

محمدی با اشاره به این موضوع که هر دولتی نقاط قوت و نقاط ضعفی دارد و نباید فقط نیمه خالی لیوان را دید، ابراز داشت: دولت روحانی دولت مظلومی است و تمامی نگاه به نقاط ضعف این دولت است و متأسفانه نقاط مثبت آن دیده نمی شود.

 

وی در ادامه به گرانی نان اشاره داشت و گفت: برخی از گرانی های موجود با بودن تورم ناشی از تحریم ها نیست بلکه از سوء مدیریتی است که باعث این همه اختلال در بازار ارز از  گذشته  تا کنون شده است.

محمدی: گرانی نان دوای درد مردم نیست

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گرانی نان را بر اساس تورم دانست و گفت: گرانی یک کالا در جهت خدمات هرچه بهتر به مردم در بحث زیرساختی دیگر است.

 

محمدی اعتماد مردم به دولت را یک وزنه محرک برای دولت دانست و گفت: قبول داریم در گرانی قمیت نان آنچنان که باید و شاید اطلاع رسانی نشد، اما نباید تمامی مشکلات امروزی کشور را به گرانی نان مرتبط دانست.

 

وقتی مشکلات جامعه به دانشجو ربطی ندارد

 

در ادامه مسئول یکی از نشریه های دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد با انتقاد از بازگو کردن گرانی نان در روز دانشجو و بی مرتبط دانستن آن با این روز، ابراز داشت: امروز باید بیشتر از همه به مبحث دانشجو و مشکلات دانشجویان پرداخته شود نه حرف از مسائل حاشیه ای که برای دانشجو سودی ندارد.

 

 وی با بیان این که حرکت دانشجویان به سمت و سوی مسائل سیاسی دردانشگاه کم شده است، گفت: دانشگاه اگرسیاسی نباشد ومسائل سیاسی در آن بحث وتبال نظرنشود، دیگر دانشگاه نیست و عایدی برای جامعه  ندارد.

 

در ادامه جلسه با تذکر مجری برای گفتن سئوال و به حاشیه نکشاندن جلسه ازجو خود، محمدی به طور مشترک به جواب سئوال کننده گان دو حزب دانشجویی پاسخ داد.

 

روز داشنجو را باید به دانشجویان تسلیت گفت

 

وفانژاد عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با طرح این سئوال که ای کاش می شد روز دانشجو را تبریک گفت، ابراز داشت: امروز باید به دانشجویان 16آذر را تسلیت گفت ، چون دوست داران دولت یازدهم برای انتقاد نکردن از کارهای دولت، 120برنامه دانشگاهای کشور را لغو کردند.

 

فضای حاکم بر دانشگاه امنیتی است نه علمی

 

وی با بیان اینکه بعد از پنج ماه ما هنوز نتوانسته ایم رخ زیبای رئیس دانشگاه را ببینیم و انتظار داشتیم در چنین روزی وی هم حضور داشته باشند،ابراز داشت: متأسفانه فضای حاکم بر دانشگاه یاسوج یک فضای امنیتی است و ریاست جدید دانشگاه با لغو تمامی کرسی های آزاد اندیشی و مناظره های دانشجویی به سمت یک تشکل خاص در دانشگاه غش کرده است.

 

عضوبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه صدای دانشجو در دولت یازدهم جایگاهی ندارد و شنیده نمی شود،گفت: متأسفانه در بازی جدید ریاست دانشگاه، تمامی کارها و برنامه به انجمن اسلامی داده شده و انجمن اسلامی به صراحت می گوید ما رئیس دانشگاه را منصوب کرده ایم.

 

دیپلماسی خنده ضربه های بدی به نظام زد

 

وفانژاد با ذکر سئوالی از محمدی نماینده دولت دراستان درمورد مذاکرات هسته ای و دیپلماسی خنده تیم مذاکره کننده با گروههای غربی گفت: آیا عزت یک ملت با خنده باید عوض شود و اعتدال دولت در مذاکرات باید به بگو و مگوهای در گوشی ختم شود.

 

وی با بیان اینکه دراوج مذاکرات دولت با طرح سبد کالا وآبرو بردن مردم ایران سعی دربه حاشیه راندن این قضیه مهم کشور را داشت، خاطر نشان کرد: دولت اگر پیروز مذاکرات است به صراحت بگوید ما پیروزیم، نه با طرح کارهای مانند سبد کالا و گرانی نان ذهن مردم  را از قضیه دور کند.

 

ریاست دانشگاه وام دار گروهی خاص در دانشگاه است

 

وفانژاد در پایان سخنان خود با انتقاد ازریاست دانشگاه آزاد یاسوج گفت: متأسفانه ریاست دانشگاه دولت یازدهم  یاسوج، وام دار گروهی خاص در دانشگاه شده و بودن رفتار جناحی با تشکل ها و تفرقه انداختن نمونه بارزی بر این صحبت هاست.

 

دانشجو مطالبه گر است نه قدرت نگر

 

فتاح محمدی در جواب سئوال کننده گان حزب های دانشجویی با بیان اینکه دانشجو به دنبال قدرت نیست بلکه مطالبه گراست، ابراز داشت: تشکل های دانشجویی هیچ گاه و هیچ وقت برای قدرت نمی جنگند و اگر اینگونه شود وارد حربه دشمن برای ضربه زدن به خود شده اند.

 

وی با بیان اینکه تلاش همه دولت مردان و سیاسیون این است که فضای آرامش و کرسی های آزاد اندیشی را به دانشگاه برگردانیم، گفت: دولت ترسی از فضای سیاسی و مقابله با انتقادات قشر دانشجو در کرسی ها،همایش ها و مناظره ها ندارد.

 

محمدی ادامه داد: دغدغه و وظیفه دولت ترنم بخشیدن به کرسی های آزادی اندیشی است و هیچ وقت دولت در برابر این خواسته قشر دانشجو مقاومت نمی کند.

 

دولت به دنبال بازگرداندن فضای نشاط به بستر دانشگاه است

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری با بیان اینکه امروز دولت درتلاش برای باز گرداندن فضای پرنشاط و مطالبه گر در دانشگاهاست، ابراز داشت: من اطلاعی ازلغو برنامه ها و سخنرانی های دانشگاه ها در کشور و استان در روز دانشجو ندارم واگر همین طور باشد ما این جلسات و نشست ها را لغو نکرده ایم.

 

وی در ادامه بسیج را یک نهاد مقدس و پشتوانه انقلاب در برهه های گونا گون دانست و گفت: خدمات بسیج در طول عمر این انقلاب بی نظیر بوده و نباید بدنه بسیج را به مسائل نامربوط  متصل کنیم.

 

دیپلماسی خنده هم نوعی سیاست است

 

محمدی در پاسخ به این سئوال که چرا دیپلماسی گروه مذاکره کننده ما خنده است، بیان داشت: دیپلماسی خنده هم نوعی سیاست است و ما امروز اقتدار وایستادی و سربلندی نظام را در جهان داریم .

 

وی با بیان اینکه دکتر روحانی کسی نیست که بخواهد امروز امتحان پس بدهد،خاطر نشان ساخت:خدمات ارزنده وارزشمند دکتر روحانی ازاویل انقلاب برای این نظام بر کسی پوشیده نیست ونباید برخی از موضوعات کهنه و نخ نما را با مخلطه گری برخی جریانات به این دولت بچسپانیم.

 

دولت به دنبال اقتدار و ایستادگی  نظام و انقلاب در جهان است

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان مهمترین رسالت دولت یازدهم درروابط بین المللی را اقتدار و ایستادگی این ملت در برابر زورگویان دانست و گفت:ما نباید با نقدهای غیره منصفانه دولت را تضعیف کنیم و آن را ناتوان جلوه دهیم.

 

محمدی با بیان اینکه امروزمی طلبد که قشرهای دانشجویی بیشتزاز گذشته با هم متحد باشند و اتحاد خود را حفظ کنند،اظهار داشت: تکلیف هر بخشی را خود مقام معظم رهبری مشخص کرده اند.

 

تاکتیک دولت یازدهم اقتدار نظام در جوامع بین المللی است

 

وی با بیان اینکه تاکتیک جدید دولت اقتدار نظام در پنجره بین الملل است، ابراز داشت:اقتدار ما این است که توانسته ایم بعد از چندین سال حق انرژی هسته خود را به رسمیت دیگر کشورها برسانیم.

 

معاون سیاسی استانداربا اشاره به این موضوع که دولت یک قدم از حق مسلم مردم و ملت از حقوق خود عقب نخواهد نشست، گفت: غرب امروز با سنگ اندازی در بین قشر دانشجو و جامعه سعی بر تفرقه در بین تشکل ها را دارد.

 

محمدی بابیان اینکه هیچ وقت دولت دکترروحانی عزت این مردم را به غرب نخواهد فروخت،گفت:دولت با عزتمندی و اقتدار این نظام در جوامع بین المللی از حق مسلم خود دفاع خواهد کرد و ذره ای از آن کوتاه نخواهد آمد.

 

توزیع  سبد کالا یک مسئله سیاسی نیست بلکه یک مسئله فراجنایی است

 

وی در مورد توزیع سبد کالا در بدترین موقع سال و بدون هماهنگی و اطلاع رسانی گفت: توزیع سبد کالا یک موضوع فراجناحی است نه یک موضوع سیاسی که بخواهیم آن را به موضوع هسته ای سوق دهیم.

 

معاون سیاسی استانداری اطلاع رسانی نکردن دقیق راباعث ناهنجاری درتوزیع سبد کالا دانست وابراز داشت: در توزیع سبد کالای ناهماهنگی های وجود داشت که در دوره های بعد اصلاح شد.

 

وقتی ریس دانشگاه حضور یافتن در بزرگداشت روز دانشجو را بی فایده می داند

 

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ، عضو انجمن اسلامی دانشگاه آزاد با دفاع تمام قد از حضورنیافتن بوستانی مدیر دانشگاه آزاد یاسوج به این جلسه و جلسات دیگر گفت: نباید دراین محفل یک طرفه از بوستانی انتقاد کنیم.

 

وی ادامه داد: در جلسه ای که ما انجمنی ها ی دانشگاه برای این جلسه با رئیس دانشگاه داشتیم، بوستانی گفت، اگر در این جلسه موضوعات عمران بحث می شود خواهم آمد در غیر این صورت آمدنم فایده ای ندارد.

 

انتقادی از جنس انجمن اسلامی به هم قطاران، قبول داریم ضعیفیم؟!!!

 

عضو انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج با بیان اینکه من دانشجو و آزاده ام و طرفدارهیچ حزب و گروه خاصی نیستیم، ابراز داشت: متأسفانه امروز جنبش های دانشجویی دانشگاه به وسیله ای برای سیاسی بازی برخی افراد و حزب ها تبدیل شده اند.

 

وی با بیان اینکه ما حتی دردرون دانشگاه با آوردن نام این تشکل وآن تشکل قدرت تحمل هم دیگر را حتی در چند دقیقه نداریم، بیان داشت: دانشجو امروز باید اول خودش را درست کند بعد جامعه را .

 

روز دانشجو سال 93را باید به دولت یازدهم تبریک گفت

 

در ادامه جلسه بهمنی به نمایندگی از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با تبریک روزدانشجو به دولت مردان گفت: این برای ما مایه تأسف است که یک معاون عالی رتبه سیاسی در استان خبری از لغو120همایش دانشجویی در کشور و حتی استان ندارد.

 

وی با بیان اینکه ما دوست داردولتیم و فقط برای نشان دادن نقاط ضعف از دولت انتقاد می کنیم، خاطر نشان کرد:متأسفانه تنها چیزی که ازاین دولت به انتقاد کننده گان گفته می شود، برو به جهنم و لغو کرسی ها و مناظره های دانشجویی برای انتقاد نکردن از دولت است که همه آن را به عیان می بینیم.

 

کلید وعده های اقتصادی دولت یازدهم گم شده است

 

بهمنی با طرحی سئوالی از محمدی، وعده های دولت یازدهم در بحث اقتصادی را حرفی بی مفهوم دانست و گفت: چرا شعار دولت در احقاق هر 100روز یک طرح اقتصادی هنوز بر زمین مانده و کاری نمی شود.

 

وی با انتقاد از رویکرد اعتدالی دولت روحانی در چینش نیروها و وزیران به معرفی وزیرعلوم به مجلس اشاره داشت و افزود:چرا دولت در معرفی وزیر علوم سعی کرد از بازی گردان فتنه 88استفاده کند و مجلس را جلوی مردم و دولت قرار دهد.

 

افرادی که در دولت جدید هنوز بر روی پست خود مانده اند، امان نامه امضاء کردند

 

عضو بسیج  دانشجویی دانشگاه آزاد به سخنان محمدی در مورد نیروهای اصوالگرا واستفاده ازآنها در دولت یازدهم اشاره داشت و گفت: آنهایی که الآن مانده اند، امان نامه شما را امضاء کردند نه شما آنها را به خاطر عملکردشان نگه داشته اید.

 

بهمنی با انتقاد از سخنان عضو انجمن اسلامی در مورد ربط نداشتن گرانی نان به قشر دانشجو،بیان داشت: دانشجو مطالبه گراست و اگر شما نمی دانید، بدانید که برخی افراد در این استان حتی توان خرید نان شب خود را ندارند.

 

اقتدار این نظام وابسته به قدرت نظامی و دفاعی است نه دیپلماسی خنده

 

وی در ادامه با انتقاد ازدیپلماسی خنده و هراس مسئولان مذاکره کننده ایرانی از موشک های آمریکایی گفت: آن وقت که موشک های سجیل شهید طهرانی مقدم، گنبد آهنین اسرائیل را فرو می ریخت، آقای ظریف کجا بودند، حتماً در فضا با خانم اشتون سخن می گفتند.

 

وقتی جنجال تنها راه کم نیاوردن انجمن در مقابل بسیج می شود

 

در ادامه ارجمند به نمایندگی ازانجمن اسلامی دانشگاه آزاد پشت تربیون رفت و سخنان خود را با متأسفم برات، برای قشر دانشجو، انجمن اسلامی، رئیس دانشگاه، حوزه نمایندگی دانشگاه و دعوت از فتاح محمدی آغاز کرد.

 

متأسفم که جنبش انجمن اسلامی از محمدی دعوت کرد

 

وی در ادامه به بیان اینکه متأسفام برای جنبشی که برای سخنرانی خودش از فردی دعوت می کند که در هشت سال بایکوت و سکوت خود، بعد از آمدن از خفا، اولین نشست سیاسی را لغو کردهمین جلسه انجمن اسلامی در دعوت از احمد خاتمی بود.

 

ارجمند به حضور نداشتن رئیس دانشگاه اشاره داشت وگفت: متأسفم برای رئیسی که الان در این جلسه حضور ندارد و اگر سخن از تشکل و حزبی می شود، انجمن اسلامی را فقط برای خودش علم می کند.

 

وی در ادامه با بیان چند شعر درمورد فتنه  ومقصر دانستن تشکلهای دانشجویی، با برهم زدن جو جلسه سخنان خود را قطع کرد و در آخرهم با گفتن جمله متأسفم برات هم قطاری، سخن خود را به پایان رسانید.

دولت نباید صدای دانشجو را خفه کند

 

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ، ترکمان عضو بسیج دانشجویی با بیان اینکه ما به دنبال زور آزمایی با دولت نیستیم و فقط به دنبال مطالبه گری هستیم، گفت: دولت نباید با لغو کرسی های آزاداندیشی در درون دانشگاه و انتقاد نکردن از دولت، صدای دانشجو را در نطفه خفه کند.

 

برای حاج فتاح که نمی داند جلسات روز دانشجو لغو شده، نگرانم

 

وی با انتقاد از سخنان محمدی در مورد تیم مذاکره کننده گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند من به تیم مذاکره کننده اعتماد دارم ولی به نتیجه مذاکرات خوشبین نیستم ،ولی این در حالی که برخی امروز دم از رضایت معظم له از نتیجه مذاکرات می زنند.

 

ترکمان با احساس نگرانی از ندانستن محمدی در مورد لغو جلسات و همایش های دانشجویی در روز دانشجو گفت: متحیرم که معاون سیاسی استانداری استان نمی داند که جلسه روز دانشجوی یکی از روسای خود دانشگاههای استان به خاطر جلسات پرسش و پاسخو انتقاد از عملکرد دولت هم لغو شده است.

 

اگر تیم مذاکره کننده پیروز است، به صراحت بگوید

 

عضو بسیج دانشگاه آزاد یاسوج با انتقاد از مواضع تیم مذاکره کننده در پیروزی مذاکرات گفت: اگر تیم مذاکره کننده واقعاً پیروزمذاکرات است، به صراحت از پیروزی خود دفاع کند وآن را رسانه ای کند نه در پشت پرده با صدای نحیف دم از پیروزی بزند.

 

وقتی تز دبیر انجمن اسلامی بوی فتنه می داد

 

محمودی دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد با انتقاد از نبود فضای رفاقت و رقابت سالم در بین تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: متأسفانه فقدان و نبود دوستی در بین تشکل های دانشجویی بسیاراز گذشته دیده می شود.

 

کسانی که به دنبال نفاق بین دو تشکل دانشجویی هستند فتنه گرند، نه موسوی و کروبی

 

وی با بیان اینکه چرا بسیج وانجمن قبول تحمل کردن هم دیگر را ندارند، ابراز داشت: برخی که امروز به دنبال نفاق و تفرقه بین این دو گروه سیاسی دانشگاه هستند، فتنه گرند نه میر حسین موسوی و کروبی.

 

دبیر انجمن اسلامی با اشاره به گرانی نان در جامعه گفت: نان را کسانی گران کردند که امروزدم از گرانی نان در جامعه می زنند.

 

هیچ موقع رهبر معظم انقلاب نامی از فتنه گران نبردند

 

محمودی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد فتنه 88اشاره داشت و گفت: رهبر معظم انقلاب هرگز نفرمودند که میرحسین و کروبی فتنه گرند.

 

بسیج دانشجویی با کسی دشمنی ندارد

 

کشاورز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با انتقاد از سخنان دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد گفت: بسیج دانشجویی هیچ موقع انجمن اسلامی را دشمن خود نمی داند، بلکه آن را قسمتی از بدنه بسیج می داند.

 

وی با بیان اینکه دوتشکل بسیج و انجمن در دانشگاه از خود دانشگاه و قشر دانشجو هستند، ابراز داشت: بسیج هیچ موقع و هیچ جا در برابرکسی موضع گیری سیاسی نمی کند، بلکه مطالبه گری حق مردم را از مسئولان می خواهد.

 

فتنه گر کسانی هستند که عزت این ملت را زیر سئوال بردند

 

کشاورز با انتقاد از سخنان محمودی در مورد فتنه گران گفت: فتنه گران در سال 88کسانی بودند که اقتدار وعزت این ملت را به گونه ای زیر سئوال بردند که کشورفرتوتی مانند امارات متحده عربی ما را تهدید کرد.

 

در پایان پرسش و پاسخ های دانشجویان از معاون سیاسی،محمدی به سئوالات پاسخ دهنده گان جواب داد و گفت: تشکل های دانشجویی باید همپای هم دیگر باشند و نباید با گفتن جملات و سخنان بی مفهوم و تنش زا، با هم دیگر نفاق پیدا کنند.

 

محمدی با تأکید براینکه قشر دانشجو قشرآینده نگراین مملکت است،ابراز داشت: دانشجویان نباید ندانسته خود را وارد گودی کنند که دشمن در پشت این نفاق است.

 

اگر مصلحت باشد مدیری موفق در جایگاه خود بماند ،حتماً خواهد ماند

 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی به امان نامه برای مدیران دولت گذشته از سوی دولت یازدهم، گفت: وقتی مصلحت باشد مدیری موفق دریک بدنه بماند، ما آن را نگه خواهیم داشت.

 

محمدی با بیان اینکه برخی از مدیران کنونی در خودزنی حزب و گروههای سیاسی هنوز در پست خود مانده اند، گفت: ما مدیرانی داریم که جانشین هم برای آن مطرح شد، اما خودزنی سیاسیون باعث شد که وزارت خانه همین مدیران را دوباره در منصب خود نگه دارد.

 

بسیج پشتوانه انقلاب است

معاون سیاسی استانداری به تشکل بسیج در جامعه اشاره داشت و گفت: بسیج پشتوانه انقلاب در دانشگاه است و انجمن اسلامی یک تفکر و ظرفیت بالقوه در درون دانشگاه و نباید بین این جنبشها  با خورده کدورت ها دشمنی ایجاد شود.

 

لغو کرسی های آزاد اندیشی به سلاح نیست

 

محمدی در مورد لغو کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه گفت: ما به دنبال آرامش و بازگرداندن حیات سیاسی سالم به درون دانشگاه هستیم و لغو کرسی آزاد اندیشی به سلاح نیست.

 

وی بودن کرسی های آزاد اندیشی در درون دانشگاه را موجب بالندگی و رشد علمی در جامعه دانشگاهی دانست و افزود: امروز جامعه دانشگاهی یک جامعه با بصیرت با داشتن روحیه انتقاد را می خواهد، نه یک روحیه سیاسی باز و تفرقه گرا بر علیه هم دیگر را.

 

کرسی های آزاد اندیشی نباید متعلق به طیفی خاص در دانشگاه باشد

معاون سیاسی استانداری با بیان اینکه در برگزاری کرسی آزاد اندیشی نباید نگاه فقط متعلق به طیفی خاص در دانشگاه باشد،ابراز داشت: دولت یازدهم هیچ صدایی را در دانشگاه خفه نخواهد کرد، بلکه به دنبال هم صدایی است .

آمریکا وغرب قابل اعتماد نیستند

 

محمدی در مورد مذاکرات و تیم مذاکره کننده ایران در برابر غرب گفت:ما همیشه  گفته ایم و می گویم که آمریکا وغرب قابل اعتماد نیستند وما خوشبین به این مذاکرات هم نیستیم، اما مصلحت این است که برای نشان دادن اقتدار خود با آنها پای میز مذاکره بنشینیم.

 

وی با بیان اینکه موضوع که مذاکرات بهانه غرب برای حضور درمنطقه است،افزود:ما هیچ وقت به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و نیستیم، اما غرب برای بهانه جویی خود و حضور در منطقه نتیجه این مذاکرات را به عقب می اندازد.

 

معاون سیاسی سخنرانی احمد خاتمی را لغو نکرد

معاون سیاسی در ادامه در مورد لغو سخنرانی احمد خاتمی از سوی استانداری گفت: ما این سخنرانی را لغو نکردیم ،بلکه خود خاتمی برای این سخنرانی نیامد.

 

محمدی در پایان سخنان خود،قشر دانشجو را سرمایه این مملکت دانست و اظهار داشت: دانشجویان سرمایه های این دولت هستند و نباید باگفتن سخنان تنش زا، تفرقه بین احزاب دانشجویی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی