نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. خرداد 1393 - 11:29
توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سخنرانان مراسم ارتحال امام و مکان برگزاری مراسم در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های سالگرد امام راحل در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این مراسم در یاسوج و در روز چهارشنبه 14 خرداد و از ساعت 10 صبح در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج با سخنرانی مرتضی بختیاری، معاون دادستان کل کشور برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نظیر چنین مراسمی در دهدشت و از ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله روز 14 خرداد فردا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه دهدشت برگزار می‌شود.

رضایی ادامه داد: در گچساران و امروز ساعت شش عصر 13 خرداد مراسم با سخنرانی سردار جمیری، فرمانده تیپ امام صادق بوشهر برگزار می‌شود.

این مسئول از مراسم رحلت امام راحل در سایر شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد و افزود در بهمئی 9 صبح چهارشنبه در مسجد صاحب‌الزمان با سخنرانی حجت‌الاسلام ثابت رئیس نهاد نمایندگی ولی‌‌فقیه در دانشگاه‌های استان، در شهرستان دنا 11 صبح روز چهارشنبه 14 خرداد مسجد جامع با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی‌صدر امام جمعه موقت شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان، در چرام و از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح 18 خرداد در مسجد جامع این شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام فرهمند، در باشت و پس از نماز مغرب و عشای امروز سه‌شنبه در مسجد‌الرسول با سخنرانی حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه باشت و در سایر بخش‌های استان نیز نظیر چنین برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی